2013. december 4., szerda

12. Rész


Sziasztok!

           Most csak annyit szeretnék mondani, hogy nagyon köszönöm, hogy olvassátok a történetemet.. :)

De szeretnélek megkérni titeket, hogy ha tetszik írjatok valamit.. mert nem nagyon szoktam                komikat kapni...       


Remélem majd írtok..
Előre szólok !! A rész 18 + os !! Mindenki csak saját felelősségére olvassa !!
Addig is jó olvasást.. remélem tetszeni fog !

                                                                                    *Wattacukor*



* Louis *

Majdnem elrepültem a boldogságtól! Úgy vártam, hogy végre elinduljunk Zayn-nel és Larry-vel Párizsba. Annyira vártam, hogy szinte teljesen elfelejtettem Harry-t. Igen Harry... minden együttlétünkkor eszembe van.. minden reggel az ö arcát látom.. be kell magamnak vallanom.. hogy.... Hiányzik!
Fáj úgy felkelnem, hogy nem túrhatok bele a puha, kócos, göndör hajába. Fáj a tudat, hogy ö most valószínűleg egy lánnyal hentereg az ágyban.
De Zayn segít nekem.. vagyis próbál segíteni abban, hogy ezeket a gondolatok száműzzem az ágyamból. Nagyon igyekszem.. próbálom Harry képét az agyam egyik legmélyebb zugába temetni. El akarom öt felejteni!
De olyan, mintha egy láthatatlan kötél húzna egyre jobban vissza hozzá.. mi lesz ha Párizsban ujra az eszembe jut? Ha Zayn-t ezzel megbántom?
Nem tudom! De nem is akarom megtudni! SOHA!

***

- Gyere Lou! Lekéssük a gépünket! - kiabált fel hozzám Zayn.
- Megyek! Megyek! - léptem ki az ajtón. Gyorsan letrappoltam a lèpcsön.. megfogtam az utolso táskát ami az utazáshoz volt kikészítve.. majd bepattantam Zayn mellé az autóba. Larry boldogan ugrott az ölembe.. majd elhelyezkedett és szuszogni kezdett. Én is hozzá bújtam barátomhoz.. és vártam, hogy elrepüljön a 3 óra, míg a reptérre érünk. Megcsókoltam Zayn-t.. majd a taxi hátsó ülésén bedőltem a párom ölébe.. és álomra hajtottam a fejem.

* Zayn *

Egy tündér szuszogott az ölembe.. egyszerűen csodás volt!
De valami zavart.. mi lesz ha  Louis nem tudja elfelejteni Harry-t? Mi lesz akkor velem? Én abba beleörülnék.. fájna! Lehet végeznék magammal.. nem tudom. Az biztos, hogy szörnyen érezném magam!
Gondolkodásom közben én is elálmosodtam, így Lou-ra hajtottam a fejem és elaludtam.

***

Mikor felkeltem Louis még aludt. Nagyon aranyos volt! Larry a nyakán feküdt kiterülve.. a feje Louis szájába lógott.. aki bőszen, nyitott szájjal szuszogott. Ezen mosolyognom kellett.. de ahogy néztem ölet röhögőgörcs jött rám. Egyszerűen nem tudtam abbahagyni.
Louis morgott egyet majd hirtelen felült, lelökve magáról Larry-t. Ezen csak még jobban röhögtem.
- Mi olyan nevetséges? - nézett rám fáradtan, kedvesen mosolyogva Lou.
- Várj... várj... meg fulladok! - nevettem tovább.
- Lehetne halkabban?? - nézett ránk komoran a sofőr.
- Elnézést! - mondta bűnbánóan Louis. A sofőr csak bólintott egyet majd bekapcsolta a rádiót.
Nagy nehezen én is lenyugodtam és mosolyogva néztem szerelmemre.
- Na szóval.. mit találtál rajtam olyan viccesnek?! - nézett rám Lou egy pimasz mosollyal.
Miután elmeséltem neki, hogy min nevettem annyira ö is nevetésben tört ki. Együtt nevettünk.. a könnyeinket törölgettük.
- Hát.. ez... jó! - makogott Louis.
Nem sokkal később szolt a sofőr, hogy készülődjünk, mert 5 perc múlva megérkezünk a reptérre. Lou izgatottan pakolászott mellettem.. komolyan.. olyan volt, mint egy kisgyerek.. remegett a keze.. a térde.. és vigyorgott, mint a tejbe tök. Nagyon aranyos volt!
- Nyugi már! Nem viszi el senki Párizst! - mosolyogtam rá. Ö csak felnevetett majd válaszolt:
- Hogy legyek nyugodt, mikor egy olyan városba megyek, ahova már kiskorom óta vágyok és még csak filmekben láttam??!!

* Louis *

Nagyon be voltam zsongva.. alig bírtam magammal.. nem kellet sok, hogy a repülőtéren letámadjam Zayn-t.. hmm.. elég perverz a fantáziám. De egyszerűen nem tehetek róla !! Az izgulástól teljesen beindultam.. Zayn minden apró, erotikus tettétől egyre szűkebb volt a gatyám.. mit értek erotikus tettnek ??
Hát.. mikor Zayn megnyalja a száját.. vagy mikor csak éppen egy szívdöglesztő mosolyt dob felém.. vagy mikor lehajol, ezzel bepucsítva nekem.. vagy mikor csak szimplán rám néz.. kész vagyok ! Ha nem teperem le miután megérkeztünk Párizsba.. meghalok !
- Min gondolkodsz ilyen izgatottan ? - kérdezte Zayn, miközben a repülőre szálltunk fel. Oda hajoltam a fülébe.. majd szexin belesúgtam :
- Azon, hogy miután a megérkeztünk a Párizsi szállodánkba le foglak teperni ! - kuncogtam. Nem kellett Zayn-re néznem.. tudtam, hogy fülig elvörösödött. De ekkor felcsillant a szeme..
- OOhhh.. igen ?! Meg látjuk, hogy ki fogja hamarabb kimondani sikítva a másik nevét.. - csókolt bele a nyakamba.
- Ha kell.. itt és most kipróbálhatjuk.. - haraptam meg fülcimpáját édesen.. mire a válasz egy halk sóhaj volt.
- Na de Baby... azért nem itt kéne.. felszállás után találkozunk a repülő mosdójában ! - kacsintott rám.. majd felsietett a repülőre. Én még gyorsan le adtam Larry-t az egyik sztyuárdesz-nek, hogy vigye hátra a többi állathoz ( mert nem engedték, hogy velünk utazzon a gép első osztályában.. így kénytelen voltam engedelmeskedni.. vagy nem mehettünk volna Párizsba.. szegény Larry.. mit kell majd neki átélnie ), majd
én is Zayn után siettem az ülő helyünkre.
- El rendezted Larry-t ? - kérdezte mosolyogva Zayn.
- Sajnos igen.. - válaszoltam kissé letörten.. mert féltem, hogy baja esik.. vagy nem fogja magát jól érezni.
- Minden rendben lesz vele ! - csókolt meg Zayn. Csókolózásunk közben szembe jutott, hogy majd megyünk a mosdóba.. hát.. na.. szükségem van a kikapcsolódásra !
- Ki megy ki előbb ?? Én vagy te ?? - kérdeztem mindent tudóan. Először Zayn csak értetlenül nézett rám.. majd felvilágosult és pimaszul rám vigyorgott.
- Menny te.. készülj elő.. és 5 perc után én is megyek.. - mosolygott perverzen. Én csak bólintottam egyet, miközben megnyaltam a szám.. és gondolkozni kezdtem.

* Zayn *

Rövidke beszélgetésünk után nem sokkal felszállt a gép.. majd Lou felállt.. nyomott egy puszit a számra és elment a mosdóba. Gyorsan előkaptam a telefonomat, hogy megnézzem mennyi az idő.. 19:05.. remek.. 5 perc és mehetek !!
Elég lassan telt az 5 perc.. de az a lényeg, hogy eltelt. Felpattantam az ülésemről, majd a mosdó felé vettem az irányt.
Lassan benyitottam, majd miután megláttam Louist a tükörből becsuktam magam mögött az ajtót. Lou, amint észrevett.. letámadott.. szó szerint !
Vadul nyomta száját az enyémnek.. beleharapott alsó ajkamba.. majd elvált a számtól és a nyakamat kezdte el csókolgatni..
Teljesen elvesztettem az önkontrollomat.. egyre hangosabbakat nyögtem érintései alatt. Hirtelen lekapta rólam a pólót.. majd a mellbimbómat kezdte harapdálni. Majd belehaltam az élvezetbe. Ez.. egyszerűen.. fenomenális. Lou egyre jobban bevadult, ahogy hallotta nyögdécseléseimet.. egyre erősebbeket harapott és egyre durvábban szívott.
- Várj Lou! - lihegtem. Kérdőn nézett fel rám miközben hasfalamat puszilgatta, nyalogatta felváltva. - Nem látom... a.. - nyögtem, mert ő nem hagyta abba a cselekvését - szexi.. felsőtestedet! - Hirtelen mindent abbahagyott.. felállt.. megcsókolt, majd rám nézett.
- Hát vetkőztess le ! - vigyorgott kacéran. Hirtelen ötlettől vezérelve felültettem a pultra.. majd apró csókokkal hintettem be a nyakát mindenhol ahol értem. Megkerestem a pólója szélét.. majd lerántottam róla.. és tovább csókolgattam. Ő egyre csak vonaglott alattam.. láttam rajta, hogy alig bír magával. Én is úgy éreztem, hogy ha így halad én is pillanatok múlva elmegyek.
Louis mintha meghallotta volna a gondolataimat lepattant a pultról.. megcsókolt.. majd letérdelt elém.. és a V vonalamat kezdte puszilgatni.. miközben a nadrágom kicsatolásával babrált.
- Ooohh.. Lou.. - nyögtem, mikor a nemesebb részemhez ért. Gyorsan lehúzta rólam a nadrágomat a bokszeremmel együtt.. majd megpuszilta a farkam végét.
Eszméletlen gyorsan söpört végig rajtam az a fenséges gyönyör.. mely nemsokára eljuttat a csúcsra. Végig nyalt a hímvesszőmön.. majd az egész méretét benyelte.
- Basszus... Louiisss !! - sikítottam a kéjtől. Egyre csak nyögtem alatta.. majd egyszer csak kinyílt a mosdó ajtaja.
- Magok meg mi a szent szart csinálnak uraim ?! - kiáltott ránk az egyik sztyuárdesz. Louis gyorsan felpattant.. felöltözött.. és sűrű bocsánat kérés közben.. lángoló fejjel kisietett a helységből. Én is felkaptam a ruháimat.. majd szemtelenül rákacsintottam a férfire aki ránk talált és Lou után siettem..

* Louis *

Zayn nem sokkal később lehuppant mellém.. majd átkarolt. Aggodalmasan nézett rám.. majd kérdezett:
- Nincs semmi gond ? . kérdezte bársonyos hangján.
- De van... - hajtottam le a fejem - ha a szállodában nem elégítesz ki... esküszöm, hogy haza megyek ! - súgtam rekedten a fülébe.
- Ne aggódj ! Olyan szeretkezésben lesz részed.. mint még soha ! - puszilta meg az arcomat egy perverz mosoly kíséretében. Megnyugodva Zayn vállára hajtottam a fejem.. majd facebook-ozni kezdtem.

***

A repülőút csendesen telt.. ugyanis Zayn elaludt mellettem. Be kell, hogy valljam.. nagyon aranyos volt.
Én zenét hallgattam.. meg játszottam a telómon így elég gyorsan eltelt az utazás. Zayn is fel kelt a leszállásra.. majd nem sokkal később már a szállodánk halljában álltunk. Kikértük a szobánk kulcsát.. majd beszálltunk a liftbe. Óriási késztetést éreztem arra, hogy megcsókoljam Zayn-t.. így nem fogtam vissza magam.. és az ajkaira tapadtam.
Csókolózva szálltunk ki a liftből.. majd zihálva elváltunk egymástól és nagy nehezen beestünk a szobába. Gyorsan ledobtam a cuccaimat a földre és lelöktem Zaynt az ágyra.
- Valaki nagyon türelmetlen ! - mondta nevetve Zayn.
- Ne is mond ! Mindjárt megpusztulok.. - húztam le Zayn-ről a pólót.. majd csókolgatni kezdtem. Ekkor Zayn fordított a helyzeten.. így felém mászott.
- Most én jövök ! Meg mondtam a repülőn.. olyan szeretkezésben lesz részed.. mint még soha ! - suttogta az ajkaimra. Megcsókolt.. és elkezdte lehámozni rólam a ruháimat. Mikor már csak egy szál bokszerben feküdtem alatta.. magáról is lehúzta a pólót és nadrágot.. majd rám nehezedett. Rátapadt a nyakamra és szívogatni kezdte. Leszedte rólam a bokszert.. majd megcsókolt.
- Kényeztesselek.. vagy térjünk a lényegre ? Melyiket szeretnéd szerelmem ? - kérdezte a hasamat csókolgatva Zayn.
- Magamban akarlak ! Most ! - kiabáltam az élvezettől.. mikor megpuszilta a farkam végét Zayn.
- Hát jó !
Lekapta magáról is a bokszert.. majd hirtelen belém hatolt. A meglepettségtől felnyögtem.. és vonaglani kezdtem. Zayn hirtelen vált gyorssá.. szó szerint döngetett.
 
A gyönyörtől a lepedőt markolásztam.. úgy éreztem, hogy 2 pillanat és elmegyek.
- Oooohhh.... Harry.. - nyüszítettem, mikor elmentem.. ekkor Zayn leállt.. én meg felfogtam mit mondtam.
Basszus !!!! .....


Nincsenek megjegyzések: