2013. október 28., hétfő

8. Rész

Sziasztok!
Nagyon nagyon sajnálom, hogy csak ilyen későn tudtam ezt a részt hozni.
De ez a 8.os év szörnyű..
annyit kell tanulni.. meg délután is órák..
kész vagyok !
De most szerencsére ŐSZISZÜNET !!!!
Megpróbáltam a lehető legtöbbet kihozni magamat..
Igyekeztem teljesíteni a múltkori ígéretemet, miszerint ez a rész hosszabb lesz..
Remélem ez a rész is tetszeni fogy nektek...
És ki ne hagyjam !!!
Nagyon köszönöm a több mint 1900 megnyitást.. meg a 9 rendszeres olvasót !
Nagyon hálás vagyok nektek !
Jó olvasást!

                                             Wattacukor*


*Louis*

Ahogy kimondtam a kuncsaftomnak, hogy belemegyek abba amit kér.. rögtön letámadt. Elkezdte a nyakamat csókolgatni. Meg kell hagyni, hogy jól esett amit csinált. Ezt a nyögéseim is bizonyították. De a lelkiismeret furdalásom nem szűnt meg. Tudtam, hogy ezzel Harryt meg csalom.. de dolgozom. Úgy szeretett belém, hogy ezt csináltam. Hát fogadja el. 
A szívem mélyén mégis azt kívántam, hogy bárcsak soha nem mentem volna bele ebbe a munkába. Reméltem magamban, hogy legalább nem lát meg Harry. Akkor aztán nagy galiba lenne.. ugyhogy inkább a biztonság kedvéért betereltem a kuncsaftomat az egyik zárt szobába.. és engedtem az élvezetnek.

*Harry*

Reggel nagyon nehezen nyitottam ki a szemem. Gondolom a tegnapi sírásom miatt. Hozzá akartam Louis-hoz bújni, de mikor átfordultam a másik oldalamra, majdnem leestem az ágyról.. Louis már nem volt mellettem. Gyorsan, erőt véve magamon kikeltem az ágyból és leviharzottam a konyhába. A szerelmemet ott se találtam.. lehet elment valamit vásárolni. Mikor fel pattantam a konyhapultra egy bögre kakaóval megláttam magam mellett egy kis cetlit.
"Na legalább Louis értesít hova ment.."-gondoltam mosolyogva magamban. Széthajtottam a lapocskát és elolvastam. Ez áll benne?:

~ Jó reggelt Szerelmem!
Reggel eszembe jutott, hogy ma már nincs szünetem.
Mennem kellett dolgozni.
Sajnálom, hogy nem tudtuk megbeszélni ezt a dolgot.
Remélem nem haragszol.
Csináltam neked is reggelit, ott van a rántotta a gáztűzhelyen.
Este jövök!

Puszi: Louis ~

"Ugye nem.. ugye nem csal meg??!! Nem teheti ezt velem!!"-mondtam szomorúan, már már nevetségesen nyöszörögve magamnak. Nem hittem el ami a cetlin állt. Nem feküdhet le mással.. ő az enyém! 
Fogtam magam felkaptam a cipőmet meg a pulcsimat, bepattantam az autómba és a klub felé vettem az irányt. Mikor a bár elé értem.. egyszerűen nem hittem a szememnek. Louis egy másik pasival enyelgett.. nyögött a csókjai alatt. Ez ez... lefagytam. Hirtelen nem tudtam mit tegyek. Senkit nem szeretek jobban Louis-nál.. de ami sok, az sok! Ahogy álltam Lous behúzta a szobába a pasiját, Tudom, hogy ez a munkája.. de ezzel engem meg csal. Erre nem is gondolt?! Ennyire vagyok neki fontos?!
Mikor kicsit lenyugodtam bementem és leültem. Paul észrevette, hogy valami nincs rendben velem.
"ŐŐ.. szia Harry! Hát te mi járatban vagy erre fele?"- kérdezte elgondolkozva Paul.
"Ugye nem fekszik le Louis azzal az emberrel?"-mutattam reménykedve annak a szobának az ajtajára ahova Louis-ék mentek. Nem kellett válaszolni.. Louis nyögése elég volt ahhoz, hogy megértsem. 
"Harry.. neki ez a munkája...."- folytatta volna, de közbe vágtam.
"Ez a munkája? Most komolyan.. ennél jobb kifogást szeretnék"- nyafogtam erőltetett nevetéssel -" Ennyire vagyok neki fontos?? Rögtön meg csal?? Mert ez a munkája.. nem teheti ezt velem! Én nem egy játékszer vagyok! Ha ennyit érek neki maradjon a munkájánál.. de engem felejtsen el! Én nem tudom azt elviselni, hogy minden nap más pasival is lefekszik! Ez milyen élet??!!"- kiabáltam ingerülten majd kirohantam. Nem hittem el, hogy Louis tényleg megcsal... ráadásul élvezi is amit csinál. Bepattantam az autómba, rátapostam a gázra és hazahajtottam olyan gyorsan, amilyen gyorsan csak tudtam. Tiszta ideg voltam. Egyszerűen nem tudtam felfogni, hogy Louis... hogy Louis megcsal. Igaz, hogy a munkája.. de akkor is. 
Rájöttem, hogy nincs semmi értelme az életemnek. Ott van Taylor.. hozzám kényszerítik. A szüleim kitagadnak, ha nem veszem el. Itt van nekem Louis.. ő meg a munkája miatt megcsal. Mit ér az életem?!
Fontolgattam magamban, hogy véget veszek az életemnek. Egyszerű lenne... fogok egy élest kést és elvágom a fő eremet. Hát nem könnyű?? De.. nagyon is az. Csak egy a gond. Képtelen vagyok rá! Igaz, hogy senki sem szeret.. nem gyászolna senki... de én akkor is élni akarok. Nem lennék képes arra, hogy megöljem magam. Úgy döntöttem, hogy inkább le iszom magam. Nem akarok semmire emlékezni!! 
Gyorsan elővettem egy üveg Whiskyit meg egy poharat és elkezdtem iszogatni. Sajnos arról elfeledkeztem, hogy belőlem az ital az állatot hozza ki. Van ennek is hátránya!

*Louis*

Nagyon élveztem, ahogy kényeztetett a kuncsaftom. Egyre hangosabbakat nyögtem ahogy ki-be járkált bennem.. és ahogy csókolgatta a mellkasom még szex közben is. Ő is fel-fel mordult.. mély rekedtes hangján. De valahogy nem élveztem annyira, mint a múltkor Harry-vel. 
Már a mennyekben éreztem magam.. a pasi (Joi) egyre gyorsabban mozgott bennem.. már neki se és nekem se kellett volna sok. De leállt... én lefagytam. Harry hangját hallottam, ahogy veszekedik.. majd bevágja maga mögött a bár ajtaját. Tisztán hallottam, mit kiabált. Hirtelen nem tudtam mit csináljak. Gyorsan oda köptem Joi-nak egy "bocs"-t, felkaptam a ruháimat és kirohantam a szobából. Paul mozdulatlanul állt a bejárattól nem sokkal messzebb. Szerintem ő megértette Harryt. Én viszont nem.. tényleg ez a munkám.. így szeretett belém, hogy ezt csinálom. Akkor most mi baja van?? Igaz én se örülnék, hogy ha megcsalnának.. de.. most.. nem tudok mit csinálni.
Sietve odamentem Paulhoz, aki még mindig sokkolva állt és gyorsan elkéredzkedtem. Paul persze rögtön elengedett.. tudta, hogy mennyire fontos nekem Harry. Úgy hozzá nőttem, hogy most már szerintem élni se tudnék nélküle.. ha mégis, akkor is csak félholt lennék. 
Át se öltöztem.. mindent magam után hagytam és szaladtam az autómhoz. Padlógázzal száguldottam az utcákon míg Harry-hez nem értem. Olyan hirtelen tapostam a fékre, hogy majdnem lefejeltem a kormányt.. de hál' Istennek megúsztam épségben a fékezést. Amilyen gyorsan csak tudtam kiszálltam az autóból és berohantam a házba. 
Harry a kanapéján ült és egy hülye vígjátékot nézett. A kezében egy üveg Whisky volt aminek épp csak az alján volt még néhány korty. Harry le itta magát??
Ezt nem hiszem. Remélem belőle az ital nem az állatot hozza ki. Mikor meghallotta, hogy becsukódott a bejárati ajtó felállt és felém közeledett. Pont megvilágította az arcát a lámpa.. tekintetéből a düh sugárzott. Úgy éreztem, hogy ha egy pillantással lehetett volna ölni.. ő már rég megölt volna.
"Ugye nem csaltál meg szerelmem?? Mert ha igen meg fogod bánni.."- mondta kényesen miközben egyre közelebb jött hozzám.. majd belekortyolt az italába. 
"Harold! Tedd az le!"-kiabáltam rá mérgesen.
"Te csak ne parancsolgass nekem kis kurva... nem én feküdtem el egy másik pasival miközben egy olyan fiú mellett vagy aki mindent megadna érted.. és aki még az életét is kockáztatná miattad!!!"- ordibálta.. majd egyre nagyobb léptekkel jött felém. 
Bevallom, hogy féltem tőle. Soha nem láttam olyan dühöt az arcán, mint most.. és soha nem féltem tőle annyira, mint most. 
Megállt előttem és gonosz vigyorral az arcán megkérdezte:
"Csak nem félsz drágaságom? Vagy így mutatod ki a szeretetedet?"- a végét gúnyosan elnevette.
"Harry! Én mindennél jobban szeretlek!"- sírtam. Harry-nél betelt a pohár és bevert nekem egyet. Fájdalmasan felnyögtem, majd a földre zuhantam. 
"Ha így mutatod ki a szeretetedet.. én nem kérek belőle többet!"- ordította tovább.. de most már zokogott közben - "Louis! Én nem játékszer vagyok!"- sírta- " Én ebbe bele fogok pusztulni.. ha minden nap más pasival fekszel le.. én ezt nem tudom elviselni..."
"Harry.. ígérem, hogy nem fekszek le többet más fiúval! Én csak téged szeretlek! Ez csak egy buta meggondolatlanság volt! Ígérem, hogy nem fordul ez többet elő!"- nagy nehezen felálltam és magamhoz szorítottam.
"Kérlek bocsáss meg!"-zokogta a nyakamba.
"Megérdemeltem.. én is ezt tettem volna a helyedbe!"- felemeltem a fejét, rámosolyogtam, majd szenvedélyesen megcsókoltam.
"Gyere.. menjünk fel aludni!"- mosolyogtam rá. Ő csak bólintott. Felmentünk a szobájába és szorosan egymáshoz bújva befeküdtünk az ágyba. 
Nagyon szeretem Harry-t.. tudom, hogy megérdemeltem azt az ütést.. meg mivel részeg holnap már nem is fog rá emlékezni.. öntudatlanul tette. Ugyhogy nem érdekes.
Harry már nagyban szuszogott mellettem, mikor én elaludtam.

Reggel*

*Harry*

Iszonyatosan nagy fejfájásra keltem. Azt se tudtam, hol vagyok és, hogy kerültem ide az ágyba. De megnyugtatott az a tudat, hogy Louis a karjaimban aludt. Ezek szerint nem vesztünk nagyon össze. Gyorsan kikeltem az ágyból és letrappoltam a konyhába. Engedtem magamnak egy nagy pohár vizet, majd lenyeltem vele az Algopyrint. Remélem hatni fog. 
Hirtelen két kar fonódott a hasamra és egy izmos mellkashoz szorult a hátam.
"Fáj a fejed.. mi?!"- nevetett mögöttem a szerelmem.
"El se tudod képzelni mennyire."
"Gondolom nem emlékszel semmire a tegnap estéből."- motyogta kicsit szomorkásabban.
"Nem nagyon. Miért?"- kérdeztem tőle kíváncsian és szembefordultam vele. Meglepődve fürkésztem arcát, melyen egy lila folt díszelgett-"Ugye nem én csináltam?!"- kérdeztem félve. Louis csak bólintott egyet-"Én..... én... nagyon sajnálom..... nem akartam...."- motyogtam a padlót szemlélve. Louis felemelte a fejem, belenézett a szemembe és nyomott egy puszit a homlokomra.
"Haz.. nincs semmi baj! Hidd el megérdemeltem. Egyáltalán nem haragszok!"- válaszolta mosolyogva.
"De a nyoma ott marad."
"Kis alapozó.. és már el is fog tűnni."- nevetett. Megnyugodtam, hogy ennyire nemérdekli.. ezek szerint tényleg nem haragszik rám.
"Ha már így gondolod.. akkor igazán felmehetnél megcsinálni.. mert nem nagyon szeretnélek így látni."-mosolyogtam.
"Oké! De előtte kérek rá egy cuppanós gyógypuszit.. hátha hamarabb eltűnik!"- kényeskedett nevetve. Óvatosan nyomtam a bibijére egy puszit, majd felhessegettem a fürdőbe egy tubus alapozóval ( ami még Taylor-tól maradt nálam, mikor egyszer itt aludt... nyomatékosítom!! nem feküdtünk le! nem lennék képes rá! ). Még szerencse, hogy nem kérdezte meg Louis, hogy honnan van. 
Louis hamar készen lett a 'szépítkezéssel', és olyan jól sikerült az alapozás, hogy tényleg egyáltalán nem látszott rajta az ütés.
Úgy döntöttem, hogy én is zuhanyzok egyet, ugyhogy felszaladtam a fürdőbe és beugrottam a kádba.

*Louis*

Míg Harry zuhanyzott én gyorsan összedobtam magunknak egy tejbegrízt és megterítettem. Úgy belemerültem, a főzésbe, hogy megijedtem a csengőtől. Igen.. csengettek. Meghallottam Harry hangját.. azt kiabálta, hogy nyissam ki az ajtót. 
Gyorsan odasiettem az ajtóhoz és kinyitottam. 
Egy gyönyörű lány állt előttem. A haja szőke volt, a szeme pedig. Nagyon karcsú alkatú volt...

komolyan mondom, ha Harryt nem szerettem volna.. akkor tuti őt szeretném. Bár ez elég reménytelen, ugyanis így is úgy is a fiúkat szeretem ilyen téren. A lányok már nem is izgatnak fel a szexnél. Na de térjünk vissza a lényegre.
"Szia! Harryt keresem."- mondta nyávogva. Ahogy meghallottam a hangját... rögtön kiábrándultam belőle. De azért válaszoltam neki.
"Heló! Zuhanyzik nem ér rá!"- mondtam neki ugyanolyan nyávogva ahogy ő beszélt. Kicsit sem volt szimpi a csaj.
"Chh... És az engem hol érdekel? Én akkor is bemegyek!"- nyávogott tovább. Kit érdekelt.. mennyen be. Azt se tudtam ki ő.. lehet Harry tesója.. nem akartam azért annyira gonosz lenni vele. Be engedtem, majd becsuktam utána a bejárati ajtót. A csaj feltrappolt a lépcsőn és a fürdőszoba felé vette az irányt. Mit gondolt.. hogy ő majd csak úgy besétál Harry-hez miközben ő fürdik. Hát.. kíváncsi vagyok, higy mi fog ebből kisülni. De az biztos, hogy semmi jó!
"Taylor! Mit képzelsz, hogy így rám törsz miközben zuhanyzom?! Most azonnal takarodj ki innen!"- förmedt rá idegesen Harry.
"Nem tök mindegy, hogy meglátlak e vagy sem?? Már a menyasszonyod vagyok.. látni foglak meztelenül!"
'Hogy mi? Menyasszony? Ugye csak rosszul hallottam?
Az nem lehet.. én... én.. de hisz én tudtam erről.. ó én barom.. hisz Zayn-ék legénybúcsúra hozták hozzám Harry-t. Ez hogy nem jutott az eszembe. Akkora hülye vagyok!' gondolatmenetemet Harry zavarta meg. 
"Louis! Én megmagyarázom..."- kezdett bele magyarázatába.
"Tudom.. nem akarom hallani Harry. Menyasszonyod van.. tudom.. csak elfelejtettem... mindent rózsaszín ködben láttam. Nem figyeltem a fontos tényezőkre."- hajtottam le szomorúan a fejem.
"De Louis! Én nagyon szeretlek.. nem akarom elvenni ezt a hisztis picsát!"- mondta vigasztalóan Harry.
"Nem vagyok hisztis picsa!"- nyávogott a háttérben a csaj.
"Te most tűnj el innen!"-kiabálta- "Nem hallottad Taylor? Húzd el innen az elkényeztetett, kinyalt kis formás popódat!" Taylor egy "Chh.." kíséretében ki is viharzott a házból.
Csend volt.. emésztenem kellett a gondolatot. De mindig oda jutottam a gyors gondolkodásom alatt, hogy mérges vagyok Harry-re. Úgy éreztem, hogy kihasznált. Nem mondta el, hogy menyasszonya van. Hagyott volna a sötétben tapogatózni. 
"Mégis mikor akartad elmondani?? Az esküvőd napján??"- rivalltam rá- "Vagy mikor már teljesen beléd zúgok. Harry.. te adod az életemnek az értelmet! Hogy tehetted ezt??"- kiabáltam sírva.
"Én.. én... teljesen elfelejtettem. Boldog voltam melletted Louis! Egyáltalán nem gondoltam Taylorra. Itt vagy nekem te. De..."
"Mi de?? Mi de Harry??"
"A szüleim kitagadnak, ha nem veszem el Taylort!"
"Jajj.. ezer bocsánat! Nem akartam beleavatkozni a családi ügyeitekbe!"
"Louis! Nagyon szeretlek téged! De a családomat is szeretem.. valamennyire. És nem akarom őket elhagyni."
"Te nem a családodat szereted, hanem a családod pénzét! Ha szegényebb lennél megbecsülnéd azt amid van. Megbecsülnél engem! De lehet, hogy nem szeretsz eléggé ahhoz, hogy értékesebb legyek a pénznél. Tudod mit?? Én itt végeztem! Nem bírom.. kikészülök!"- ordítottam zokogva.
"Louis! Ne tedd! Könyörgöm! Nagyon szeretlek! Nem akarom, hogy el hagyj! Kész idegroncs lennék nélküled! Nem bírnám! Azután is majdnem ugyanígy élhetnénk, miután Taylort elvettem.."
"Ugye nem?? Ugye nem azt kéred tőlem, hogy legyek szeretőd?? Ennyire mélyre te se süllyedhetsz Harry!! Ahogy te mondtad tegnap: Nem egy játékszer vagyok, akit kihasználnak! Itt végeztem veled!"
"De..."
"Semmi de! Nem akarlak többé látni! Ég veled!"- és amilyen lendülettel ezt ki mondtam ki is rohantam az autómhoz és teljes erőmből beletapostam a gázba.
Minél hamarabb otthon akartam lenni, hogy végleg elfelejtsem Harryt. Nem akarom őt többé látni! Még hogy legyek a szeretője! Akkora egy balf*sz vagy Harry! Én a szerelmed akarok lenni.. nem a szeretőd!!!!!

Nincsenek megjegyzések: