2013. október 2., szerda

3. Rész

Sziasztok!!
Nagyon nagyon köszönöm a több, mint 460 oldalmegnyitást.. annyira örülök neki.. :D 
Persze ezt köszönhetem Pakkör-nek is, aki nagyon sokat segített ebben..
Remélem elnyerte tetszéseteket a blogom..
A 3.-résszel elég sokat vacakoltam.. valahogy nem volt ihlet..
De csak össze jött.. :D
Bocsánat, hogy Harry szemszöge ilyen rövid lett.. de így sikerült..
Remélem azért még tetszeni fog..
Na nem is húzom az időt.. csak annyira boldog vagyok.. :D 
Jó olvasást !!


*Louis*

... Egy 10 perc múlva hallottam, hogy nyílik az ajtó. Úgy izgultam, mint még soha.. jobban mint az első "fellépésemen". Nem tudom miért féltem ennyire.. mert igen féltem.. úgy éreztem magam, hogy mindjárt össze esek. Báárrr.... nem is lenne olyan rossz ötlet !! Oda jönne hozzám.. szájon át újraélesztene.. én meg természetesen felébredek és visszacsókolok.. Te Jó Ég!! Mik jutnak az eszembe. Nem semmi.. de inkább eltereltem a gondolataimat erről és tovább izgultam.
Hallottam a függöny mögül a kis neszeket.. gondolom elhelyezkedett a fotelban. Hirtelen sötét lett, majd piros fények világítottak meg. Elhúzódott a függöny.
Atya Úr Isten !!!!!
Hogy tud valaki ilyen jól kinézni??!! Álmaimban sem hittem volna hogy valaki ennyire tökéletes lehet. Csodáltam őt. Gyönyörű, nagy, zöld szemeiben ott lapult a kíváncsiság de egyben a félelem is. Nem volt ezzel egyedül. Teljesen megfeledkeztem magamról.. annyira jól nézett ki. Csak álltam ott előtte és néztem. Miután visszatértem a "pozíciómban" arra a döntésre jutottam, hogy cselekednem kell ! Tudtam, hogy heteró, de valami mégis megfogott benne. Szimpatikus volt. Nem nézett ki beképzeltnek vagy erőszakosnak. Egy átlagos gazdag srácnak tűnt, aki szeretetre vágyik. Valószínűleg nem én leszek az aki ezt megadja neki.. de azért igyekszek örömet okozni neki. Elkezdtem magamat rázni, úgy ahogy kell.. SŐT annál még jobban. Azt akartam, hogy akarjon engem.
Elkezdtem mozogni a rúdon. Ide-oda billegtem.. nyalogattam a szám. Húú.. annyira élveztem. Ha én ültem volna Harry helyén már rögtön magamra támadtam volna. Komolyan! Olyan furi.. de felizgultam magamra. El nem tudom képzelni, hogy hogy lehet nekem ellenállni. Tudom.. ez egy "kicsit" nagyképűen hangzott.. de ez az igazság !!
De szerencsére észrevettem hogy Harry-nek is tetszik amit csinálok. Ezt az egyre szűkölő nadrágja bizonyította. Ezen kicsit meglepődtem.. hisz a haverjai azt mondták, hogy  a csajokat szereti. De lehet hogy titkolja ?? Hát nem tudom, hogy mi lehet. De majd kiderül !! Most egyenlőre azzal foglalkoztam, ami eredetileg a feladatom volt, hogy szórakoztassam őt és jobb kedvre derítsem a rossz napjai miatt. 
Láttam rajta, hogy benne meg bízhatok ha olyan helyzetbe kerülünk. Előtte még sírni is tudtam volna. Nem tudom miért.. de tudtam volna. Igaz, hogy nem is ismerem.. épp csak annyit tudok róla hogy Harry-nek hívják és gazdag.. de mégis. 
Mikor láttam, hogy "készen áll", közelíteni kezdtem felé. Kikerekedtek a szemei, ahogy nézet, hogy hogy ringatom előtte a csípőmet. Egy váratlan mozdulattal az ölébe kapott. Éreztem az erőt a karjaiban.. alig bírt magával. Mindenhol csókolgatott, ahol csak tudott.. végigpuszilgatta a nyakamat.. a mellkasomat.. majd a szám felé közelített. Elfordultam. Éreztem ahogy értetlenül néz rám. Mikor ránéztem mélyen a szemembe nézett. Alig bírtam magammal, hogy ne csókoljam meg. Jajj Istenem !! Olyan gyönyörű volt, mint egy angyal. Úgy éreztem, mintha ő lenne az őrangyalom. Úgy lefagytam, hogy még mozogni se mozogtam az ölébe. Csak voltam. Jól esett, hogy nem szólt rám. Gondolom látta rajtam, hogy legszívesebben azonnal sírva fakadnék. Őszintén szólva nagyon rég óta szeretnék egy igazi kapcsolat egy igazi csókkal !! Az ELSŐ csókommal. Igen ! Még nem csókolóztam. Az igazival szeretnék először és utoljára. Remélem megértitek..
Mikor feleszméltem pislogtam egyet majd a vállára döntöttem a fejem. Ő gyengéden megsimogatta a hátamat. Legszívesebben ott a vállán el kezdtem volna bőgni, de nem akartam gyengének látszani előtte. Csak ülte tovább az ölében és hallgattam, hogy dobog a szíve. Ekkor felemelte a fejemet és újra, sokkal nyugodtabban megkérdezte, hogy miért nem csókolhat meg.

Lehajtott fejjel válaszoltam neki:
"Mert az túl személyes. Egy futó kalandban nem akarok csókolózni. Nincs semmi értelme. Az túl érzelmes ahhoz. Meg még amúgy se csókolóztam - egy könny csepp gurult le az arcomon, bele az ölébe- és nem egy ilyen kaland során szeretném kipróbálni. Megvárom az igazit... és majd vele"
Harry végigpuszilta az arcomon a könnycsepp útját majd átölelt. Biztonságban éreztem magam a karjai közt. Sőt.. tudtam, hogy most nem vágyik arra, hogy tovább menjünk (magyarul: szexeljünk). Elég volt neki az, hogy vigyázhatott rám és ölelhetett. Bár teljesen kiszolgáltatott voltam mégse csinált semmit. Ezt nagyon tiszteltem benne ! Hirtelen.. nyugalmunkat megzavarva benyitottak. Ahogy a göndör srác meglátta, hogy ki/ kik nyitottak be azonnal lelökött magáról.

*Harry*

... 2 perc múlva sötét lett és elhúzódott a piros függöny, mely eltakarta a "látnivalót". Nagyon megdöbbentem mikor egy nyuszinak öltözött srácot láttam magam előtt. Láttam rajta, hogy ő is néz engem. Nem mozdult egy ideig. Nagyon jól nézett ki a srác. Még a nevét se tudtam, de azt már éreztem, hogy több van benne, mint a többi ilyen srácban. Volt egy fajta csillogás a szemében. Ami nagyon megnyugtatott. Kíváncsi voltam, hogy ki is valójában ez a srác. Meg akartam ismerni. 
Elkezdett előttem mozogni.. ringatta ide-oda a csípőjét és csábítóan nyalogatta a száját.. mintha megkívánt volna valakit/valamit. A nadrágom jelezte is, hogy tetszik neki amit csinál a srác. Elbűvölt gyönyörű kék szemeivel. Mondhatnám azt, hogy rögtön beleszerettem. El se tudtam hinni magamnak, hogy ilyet mondok, de így van. 
Gondolkodásomból az ébresztett fel, hogy éreztem, hogy egyre közelebb jön hozzám. Na itt szakadt el a "cérnám". Hirtelen ötlettől vezérelve az ölembe ültettem. Végig csókoltam minden testrészét, ahol értem. Legutoljára hagytam a száját. De mikor közelítettem felé.. elfordult. Láttam rajta, hogy kicsit kiborult. Hagytam hogy megnyugodjon a vállamon, majd nyugodtan megkérdeztem tőle, hogy miért nem csókolhatom meg. Miközben magyarázott egy könnycsepp folyt végig az arcán. Lepusziltam róla majd szorosan megöleltem. Ekkor benyitott Zayn, Liam és Niall. Meglepődötten néztek rám én meg hirtelen reflexből lelöktem magamról Louist.. hisz nem tudják hogy meleg vagyok....

Nincsenek megjegyzések: