2013. szeptember 26., csütörtök

2. Rész

Sziasztok!!
Köszönöm hogy ennyien megnézitek a blogomat!!
Remélem tetszik az első rész.. 
Most meghoztam a másodikat is..
Nem tudom mennyire lett jó.. de majd ti eldöntitek..



*Harry*

Bonjour!
Harry Styles vagyok, egy átlagos, gazdag, elcseszett életű, 18 éves, francia származású srác.
Hogy miért elcseszett az életem ??
Mindössze azért, mert mindig is anyámék életmódja szerint éltem és ezért az emberek azt gondolják rólam, hogy egy kis senkiházi vagyok. Pénzem is a szüleim miatt van. Ők tartanak el. Miattuk van autóm. Ugyhogy valóban elmondhatják rólam hogy az vagyok. Egyet értek velük. De belül teljesen más vagyok! Őszintén szólva nem érdekelne ha nem lenne pénzem. Igaz, hogy így sok haverom van, de azok csak a pénzem miatt szeretnek, nem pedig önmagam miatt. Elég lenne nekem az a 3, bocsánat 4 barát akiket tényleg annak nevezhetek. A többiek mind KIHASZNÁLNAK!! És ebből kezd elegem lenni.
Na meg is van az első ok amiért nem szeretek gazdag lenni és amiért elcseszett az életem. A második az, hogy nem voltam szerelmes az elmúlt 18 évben!! Igen!! Jól olvastátok!! Egészen idáig nem voltam szerelmes. IDÁIG!!!! Most az vagyok.. nem is kicsit!! Ezt köszönhetem a legjobb haverjaimnak, Niall-nak, Zayn-nek és Liam-nek. Na de ezt egyenlőre még hagyjuk!
A harmadik ok, hogy a régi legjobb barátnőmet akarják hozzám adni feleségül. Ez nálunk egy fajta szokás hogy a fiúnak 18 éves korában el kell vennie valakit. Hülye egy szabály. Én most lettem 18, és mivel nem választottam magamnak menyasszonyt a szüleim választottak.
Hogy miért nem választottam??
Erre egyszerű a válasz. Bár, annyira még se az, mert ezt még a legjobb haverjaim se tudják. Meleg vagyok! Vagyis aki nem tudná ez mit jelent, nem a lányokat szeretem hanem a fiúkat. És ezért nem feleséget akarok magamnak hanem férjet. Egy olyat akit én is szerethetek. De nem tudom hogy ez valaha be fog e teljesülni. De valójában ha végig gondoljuk a mostani "kapcsolatomat" (eggyüt vagyok egy fiúval akit teljes szívemből szeretek, és végre ezt a haverjaim is tudják) nem is olyan reménytelen ez  a dolog. 
Na de kezdjük a történetemet!
A leendő feleségem, a 16 éves Taylor Swift, egy elkényeztetett, hisztériás kis picsa. 8 évesen még 

legjobb barátok voltunk, de mikor betöltöttük a 9-et elköltöztek Berlinbe. Ekkor megszakadt a kapcsolatunk. Évente eljöttek látogatóba, de ilyenkor csak 1,2 napot voltak itt. Taylor egyre nőiesebb lett. 13 évesen MAJDNEM belezúgtam. Nem tudom miért vagy hogy, de szerencsére amilyen gyorsan jött, olyan gyorsan el is ment. 15 éves koromban rájöttem, hogy nem olyan vagyok, mitn a többi normális fiú, mert én a fiúkat szeretem.
2011-ben a Swift-család már nem jött látogatóba. Ekkor már 16 éves voltam. Be kell vallanom, hogy nem igazán érdekelt, hogy nem jöttek. Egyáltalán nem hiányoztak! 
2012-ben váratlanul visszaköltöztek. Mindenkit váratlanul ért ez a dolog. Lehet meglepetésnek szánták, vagy nem tudom. Csak néha beszélgettem Taylor-al, de akkor csak azért, mert apámék megkértek rá, és azt akarták hogy megismerjem. Eléggé furcsáltam ezt a dolgot, de engedelmeskedtem nekik, megismertem és rájöttem, hogy ugyan olyan nyávogós és elkényeztetett, mint általában az ilyen kis "Úri-lányok". Egyre kevesebbet beszéltem vele e miatt. Irritált a jelenléte. De ekkor történt valami.... elérkezett életem eddigi legszörnyűbb napja.
A 18. szülinapomon a tudtom nélkül, szüleim bejelentették az esküvőmet TAYLOR SWIFT-el. Az emberek tapsoltak, ujjongtak körülöttem, én meg csak álltam és bámultam. Ekkor megéreztem hogy hozzám bújik valaki. Taylor volt az. Én teljes erőmből el löktem őt magamtól és ugyan azzal a lendülettel rohantam és zárkóztam be a szobámba.
15 perc múlva kopogást és Zayn hangját hallottam a szobámba. 20 perc múlva ez a kopogás és 'hang', dörömböléssé és kiabálássá vált. Ebben a pillanatban eldöntöttem, hogy végzek magammal. Egy kést fogtam meg. Magam felé fordítottam, majd közelítettem vele a szívemhez.
Egyszerűen nem voltam képes ezt tenni magammal. Eldobtam magamtól a kést, majd mind egy magzat, összekuporodtam a földön és elordítottam magam. Mikor ezt kiadtam magamból elkezdtem bőgni. Tudom hogy ez nem egy férfi jellemző cselekedet volt, de muszáj volt magamból kiadni, amit érzek.
Ekkor Zayn-nél is betelt a pohár és betörte az ajtómat. Odarohant hozzám fel ültetett és jó szorosan magához ölelt. Oldalra fordította a fejét és meglátta a kést. Felemelte a válláról a fejem és mélyen belenézett könnyes szemembe.
     - Ugye nem akartad??!!- kérdezte.
     - De!- ordítottam- Nem bírom ezt az életet! Elegem van belőle! De egyszerűen képtelen voltam megtenni.-bőgtem.
Zayn csak hallgatott. Megvárta míg megnyugszok és elmagyarázta hogy mi is történt. El mondta, hogy mivel én nem választottam magamnak feleséget, a szüleim megtették helyettem, és mivel nekik Taylor volt a legszimpibb őt választották.
Elmondta hogy csak az a lehetőségem van, hogy elveszem, mert ha nem teszem meg kitagadnak. Mikor ezt meghallottam el kezdtem sírni. Tudnotok kell, hogy nagyon szeretem az anyukámat és nem szeretném elhagyni. Ezért arra a döntésre jutottam, hogy inkább feleségül veszem Taylort.
6 hónap múlvára volt kiírva az eskűvő napja, azaz március 23.-ára.
Zayn, Liam és Niall gondosan megszervezték a legénybúcsúmat. Kitalálták, hogy egy sztriptízbárba mennyünk csak mi 4-en. Megparancsolták hogy ne nagyon öltözzek fel, mert szánnak nekem egy kis meglepit és szeretnének jobb kedvre deríteni egy kis viccel. A ne nagyon öltözzek fel, náluk azt jelenti, hogy ne vegyek fel fölösleges ruhadarabokat, csak olyat amit a laza srácok vennének fel az utcára. Ezt azért mondták mert én általában öltönyben szoktam járkálni. Csak nagyon ritkán veszek fel farmert meg ilyen cuccokat.

   * * *

El jött az este. Nagyon izgatott voltam. Kíváncsi voltam hogy mi lesz a meglepi. Gyorsan felvettem egy fekete farmert, egy szürke feszülős, kivágott pólót és egy ugyan ilyen szürke tornacsukát. Belőttem a fürdőben a hajam (amennyire azt belehet), felkaptam a pénztárcámat meg a kulcsomat és elindultam Zayn-hez. Mikor ők is elkészültek indultunk a bárba. Útközben megbeszéltük, hogy mit fogunk csinálni és, hogy ők mit fognak csinálni míg én a meglepimmel foglalkozom.
Nemsokára beértünk a klubba. Tátva maradt a szám, mikor megláttam belülről az épületet. Balra jobbra alig felöltözött, táncoló csajok és pasik.
Hú a pasik nagyon begerjesztettek, de sajnos titkolnom kellett.
Zayn gyorsan elmondta, hogy mi a meglepim és odaállított egy privát kis szoba ajtajába. Mikor nyitottam az ajtót, remegett a lábam, mert még nem voltam ilyen helyen és azt se tudtam mi fog történni.
De megpróbáltam elűzni a félelmemet és bementem. Leültem az előttem álló fotelbe és vártam. 2 perc múlva sötétség, majd piros fények vettek körül és elhúzódott a vörös függöny mely eltakarta a "látnivalót"....

Nincsenek megjegyzések: