2013. szeptember 25., szerda

1. Rész

Sziasztok !!
Meg is érkeztem az első résszel.
Remélem tetszeni fog nektek.
Szívesen fogadok kommenteket.. de csak őszintéket !! 

Na jó olvasást kívánok !!




*Louis*

Sziasztok!
Louis Tomlinson vagyok. 18 éves koromtól egy híres sztriptízbárban dolgozom. Most 20 éves vagyok, és ez alatt a 2 év alatt elég sok mindent megtanultam. Sok emberrel volt már dolgom, legtöbbször fiúkkal. Ez elárulja rólam, hogy nem a lányokat szeretem, hanem a fiúkat. Ezt azoknak akik megismernek rögtön elmondom, mert vannak olyan emberek akik elvetik emiatt a másikat, és én csak olyan barátokat, kuncsaftokat szeretnék akik nem vetnek el miatta.
Életemben eddig még csak 2-szer voltam szerelmes. Bár az első nem is igazán nevezhető szerelemnek mert csak egy általános iskolás, 5.-es kis hülye voltam. 
A 2. viszont igazi szerelem! Ez a srác... életem szerelme! Olyan ez mint egy tündérmese. Ezért el is fogom mesélni.
Meg kell hagyni, hogy nagyon romantikus fajta vagyok. Komolyan mondom.. egy vacak romantikus filmen amiben épp szerelmet vall a pasi a csajnak sírva tudok fakadni. Ne de mindegy. A lényeg az, hogy nagyon de nagyon szerelmes vagyok! 
Igazából ez a történet erről a szerelemről fog szólni.
Tehát kezdjük is az elején!!

Mint már említettem egy sztriptízbárban dolgozom. Őszintén szólva szeretem a munkámat. Be kell vallani. hogy nagyon idegesítő tud lenni, ha egy dagadt, részeg, alkohol szagú ember ( vagy inkább állat) rád mászik. De már megtanultam ezt is pozitívan látni. Így tudom, hogy meg van a kövi kuncsaftom.
Az ebben az egészben a legdurvább, hogy fiú létemre IMÁDOM, hogyha kihasználnak. Szeretek lány lenni az ágyban. Tudom ez egy kicsit perverzül hangzott, de ez az igazság. Ráadásul, ha kérik be is öltözök annak amit akarnak. Voltam már tűzoltó, rendőr, szobalány és még sok minden más.
Mivel már profi vagyok abban amit csinálok, általában gazdag pasikat bíznak rám a "nagyfőnökök". Csajokkal már nem igazán foglalkozom azóta, hogy történt egy kis "balesetem". Egyszer nem izgultam fel a rám bízott csajra. Igen.. jól olvastátok! Akármennyire is csini volt a csaj egyszerűen nem állt fel rá... Higyjétek el nekem, elég ciki volt. De Hál Istennek elfogadta, hogy a lányok már nem érdekelnek ilyen téren. Hát igen... előfordul az ilyen is.
Na de térjünk rá a lényegre, azaz azokra a napokra, mikor szerelmes lettem.
Nagyon forgalmas napom volt aznap. Vagy 5 emberrel összefeküdtem és kb. 6 kiéhezett kannak táncikáltam. Nagyon el voltam fáradva. Már rendesen fel öltöztem és kis lazításként, kint ültem az öltözőm előtti fotelomban és kortyoltam a koktélomat. Ekkor belépett három fiatal srác. A ruháik alapján nagyon gazdagoknak tűntek. Ha jól emlékszem a nevük Liam, Niall és Zayn. 3 jó barát. Niall-nek tengerkék szeme és szőke haja van. Liam-nek gesztenye barna szemei vannak és szemével majdnem egyszínű, annál kicsit sötétebb barna haja. Zayn-nek kifejező barna szempárja van. A haja olyan sötét. hogy szinte fekete. Sőt, lehet, hogy az is.
Röhögve értek az ajtóhoz, de mikor beléptek leesett az álluk. Gondolom egy sztriptízbárról nem ilyen rendezett helyre számítottak. Piros szőnyeg vezet a pulthoz mely mellett én ültem. Jobbra-balra 5-5 rúd, melyen vagy lányok vagy fiúk táncoltak.
Ők természetesen a lányokat nézték jobban, tehát heterók. Mikor visszatért az eszük odamentek egy biztonsági őrhöz és megkérdezték, hogy hol találnak egy nem elfoglalt, férfi sztriptíztáncost. Az őr természetesen egyből rámutatott. A fiúk egyből rám néztek és jó alaposan megvizsgáltak. Miután végigmértek odajöttek hozzám.
A fekete hajú srác szólalt meg először, míg a többiek csak bambán lestek ki a fejükből.
     - Szia! Zayn vagyok! Ő  itt Niall, ő pedig Liam. Rád szeretnénk bízni a legjobb haverunkat, akit ide akarunk hozni legénybúcsúja alkalmából. Szeretnénk őt felvidítani, mert elég rosszak mostanában a napjai.
     - Ühümm.. És mit terveztek neki?- válaszoltam.
     - Hát...-folytatta Niall- kicsit szeretnénk megviccelni.. izé...
     - Tehát arra akarunk megkérni hogy táncolj a haverunknak Harrynek úg, hogy beöltözöl play-boy nyuszinak és le szeretnénk fizetni hogy ha úgy van feküdj is le vele!- hadarta el Liam.
Ahha! Jól sejtettem.. gazdagok !!! Ezzazzz !!
     -Ja és tudnod kell. hogy ő a lányokat szereti!- fejezte be Zayn,
Hogy mi van ??!! Feküdjek le egy heteróval??!! Ezt komolyan gondolják?? Te Jó Isten!! Ilyen esettel még soha nem volt dolgom. Lehet túldramatizálom, de akkor is!! Ilyet..
A fiúk látták az arckifejezésemen, hogy nem tetszik a dolog és eléggé meg vagyok lepődve, ezért rámuszítottákj a szőket.
     -Lécci! Lécci! Lécci!- nézett rám gyönyörű-szép kék bociszemekkel.
'Hát egyszer ezt is ki kell próbálni'- gondoltam. Úgyhogy rávágtam egy igent a betanult vigyorságom keretében.
A 3 srác egyszerre ölelt meg. Megbeszéltük hogy holnap este 10 körül legyek "kész".

   * * *

A napom elég normálisan telt. Nem voltam úgy ki fáradva, mint az előző estén. Viszont nagyon izgultam az este miatt.
Ember! A srácot még életemben nem láttam. Azt sem tudom hogy néz ki. Nem is ismerem. Annyit tudok róla hogy a neve Harry. De eleve.. ez most miért izgat ??
A legtöbb kuncsaftot nem ismerem. Akkor meg mi bajom van ??
Gőzöm sincs mi lehet.. inkább hagyjuk is.

     * * *

Elérkezett az este. Beöltöztem a megrendelt ruhába amit kértek és készen álltam. Volt rajtam minden. Fehér nyuszifül, fekete tanga, fehér gallér, fekete csokornyakkendő és fehér mandzsetta vagy mi.. tudjátok az ami az ing ujjának a végén van.. amin a mandzsetta gomb van.. na az. 
Be néztem a tükörbe... és.. meglepődtem. Egész jól állt nekem ez a szerkó. Főleg a tanga.. Kiemelte a formás. izmos fenekemet. Elég csajos kinézetem van, attól függetlenül, hogy kigyúrt vagyok. 
Ki léptem az öltözőmből és megláttam a srácokat. 3 ismerős volt közülük, ezért tudtam, hogy ők azok.
Gyorsan beszaladtam a privát "szobába", elhuzattam a függönyt és vártam. 
Egy 10 perc múlva hallottam, hogy nyílik az ajtó és belép rajta valaki.....






Nincsenek megjegyzések: