2013. december 19., csütörtök

14. Rész

Hát.. Sziasztok !
Ismételten nincs gépem.. igy megint telorol fogok irni azoknak akik kitartanak mellettem.. a hibákért kérlek ne haragudjatok ! :3
Nagyon nagyon köszönöm azoknak akik irnak, hogy irnak véleményt.. ( sajnálom Kettii hogy nem tudok neked vaszolni.. de sajnos még a komidat se látom csak annyit hogy irtál.. meg néhàny sort.. de tényleg nagyon hàlás vagyok neked ! :) ) ... legalàbb ti öntötök belém némi életet.. és irok miattatok :) <3
A hosszuság miatt se haragudjatok.. kérlek !
Jo olvasàst azoknak akik itt vannak és Boldog Karácsonyt ! :)

* Harry *

- Miért sirsz Lou ? - kérdeztem szerelmemet, mikor egy könnycsep folyt le arcán.. majd még egy, még egy.. és még egy.
- Louis ?! - ismételtem meg félve a nevét.
- Én.. én.. nem tudom Harry ! Fáj.. fáj az érintésed.. fáj az égetö tekinteted, ahogy rámnézel a gyönyörü zöld szemeiddel.. fáj minden egyes szavad.. fáj maga az érzés, hogy nem tudlak felejteni.. nem.. nem tudom.. - szipogott halkan, megtörve. Hirtelen kirántotta magát kezeim közül és leült a hideg hoba. Térdét maga elé huzta.. átkulcsolta azt a kezeivel és csendesen zokogni kezdett. Leguggoltam mellé és lassan, körkörös mozdulatokkal simogatni kezdtem összegömbölyödött hátát.
Nagy nehezen felnézett rám csodaszép iriszeivel és kuncogni kezdett.
- Bele látok az orrodba ! - nevetett fel hangosabban.. megjelentek az imádott ráncocskái a szemei mellett és végre hallhattam csilingelö nevetését, mely mindig boldogsággal töltött el.
Szavai hallatán én is szélesen vigyorogni kezdtem majd belelöktem a hoba.. de szerencsénkre ö magával rántott.. igy ráestem..
Egymáson feküdve nevettünk és gyönyörködtünk egymásban. Lassacskán mindketten elhalkultunk és csak néztük egymást.
Közeliteni kezdtem duzzado ajkaihoz.. de mikor már csak 1-2 centi ( éreztem szaggatott levegövételét ) választott el minket, Ö elforditotta arcát és nevetve lelökött magárol.
Miközben Ö hoangyalt csinált magábol én egy sohaj keretében állásba tornáztam magam és néztem Lou-t.. aki egykor még az enyém volt.
Mikor befejezte szorakozását felült és szomoruan rámnézett.. rossz volt igy látni ! Én nem akartam, hogy ilyan legyen.. megbántani se akartam.. mégis sikerült.
Felé nyujtottam kezemet, hogy felhuzzam..
- Gyere ! Állj fel, mert felfázol ! - mosolyogtam rá. Lefagyva ült elöttem és arcomat fürkészte. Szemében szomoruság és idegesség csillogott.
Hirtelen felpattant és fejetrázva rám nézett..
- Miota érdekel téged, hogy mi lesz a bajom ?! Már több, mint 6 hónapja nem is láttalak.. nem tudtam rolad semmit.. nem kerestél. Tudod, hogy fájt ez nekem ?! Hogy hány álmatlan éjszakám volt amiatt, hogy beléd szerettem ?! Te eldobtál Harry ! Összetörtél ! Földbetiportál ! Ugy éreztem magam, mint egy használt rongy ! Kihasználtál ! És azt tudod, hogy ki segitett ?? Zayn ! Zayn volt a támaszom.. segitett mindenben ! Ö ott volt nekem. De most öt is elvesztettem miattad ! - kiabálta zokogva - Harry... én biztam benned ! Szerettelek ! De te.. te csak még jobban biztositottad bennem azt, hogy csak egy büdös kis kurva vagyok.. egy ribanc akit minden nap kihasználnak..
- Louis ! - szoltam rá erélyesen.
- egy szajha....
- Louis ! Ezt most azonnal abbahagyod ! Nem vagy egy olcso kis kurva !
- Hàt mi vagyok ?! Te is ezt gondolod.. nem ?!
- Nem Lou ! Én szeretlek !
- Elég érdekesen mutatod ki a szeretetedet...
- Én csak... össze voltam zavarodva.. de hidd el, hogy nagyon szeretlek !
- Nem hiszek ! Elegem van abbol, hogy mindenben hiszek ! Akkor fogom elhinni, ha be is bizonyitod ! - nézett rám könnytöl áztatott arcal.
Hozzá akartam érni.. meg akartam csokolni.. de ö elfordult. Hátat forditott nekem, majd sietös léptekkel ott hagyott.

* Louis *

Nem akartam vele találkozni.. el akartam felejteni.. olyan egyszerü lett volna minden, ha nem vállalom el Öt az nap.
De sajnos a tetteinknek következményei vannak. És tudom, hogy én is hibás vagyok mindebben, hisz elfelejtettem miért is küldték hozzám Öt Liam-ék.
Ha tudná Harry, hogy mennyire fájt ott hagynom öt.. ha tudná milyen rosszul érzem most magam..
Kár volt beleszeretnem !
Jobb lenne Öt elfelejteni !

Miközben hazafelé slattyogtam azon gondolkoztam, hogy vajon hogyan fejelthetném el Harryt..
Leigyam magam ? Drogozzak ? Vagy egyszerüen vessek véget a szenvedésemnek ?
Mi lenne a legjobb megoldás ?

Gondolatmenetemet a telefonom csörgése zavarta meg.. gyorsan elöhalásztam kabátom zsebéböl és megnéztem a kijelzömet.. mikor megláttam ki az, kis tanakodás után vettem csak fel. Lehet ez lenne a legjobb..
- Helo Paul ! - köszöntem volt fönökömnek.
- Szia Lou ! Rendben vagy ? Mi van veled ? Rég hallottam felöled..
- Hát.. nem mondhatnàm, hogy rendben vagyok.. de meg vagyok. És veled mi ujság ? Hogy vannak a kuncsaftok ? Nagyon hiányolnak ?
- Velem minden rendben van.. a kuncsaftok is meg vannak.. bár sokan kérdezgetnek felöled.. hiányzol ám nekik.. te voltál a legjobb táncosunk! - nevetett a telefonbs kicsit szomorkásan Paul.
- Hát.. ha gondolod.. esetleg vissza mehetek a jövöhéten. Most nincs párom, aki megakadályozna..
- Ohh.. az nagyon jo lenne ! Annyira örülök Louis ! És az elsö napra kb hány embert vállalnál be ? Mert nem akarlak hirtelen tulterhelni..
- Hát.. szerintem.. olyan 2-öt, 3-at.. többet nemigen tudnék elviselni..
- Jol van.. akkor majd hétfön találkozunk igaz ?!
- Igen ! Hétfön visszatérek ! - nevettem félhangosan.
- Huhh.. olyan jo ! Örülök, hogy már jobban vagy.. majd hétfön mesélsz ! De most elköszönök.. van még egy kis elintézni valom.
- Jol van ! Akkor visz hal ! - raktam le kuncogva a telefont.
Östintén szolva sokkal jobb kedvem lett !
Mostmár tudom, hogy tényleg ez lesz a legeslegjobb megoldás, hogy felejtsek.

***

A hétvége nagyon hamar elérkezett.. alig vártam már, hogy végre találkozzak Eleanorral.. már nagyon hiányzott !
Vasárnap délelött sütöttem-föztem, hogy minden tetszen El-nek.. biztos nem fog örülni, hogy visszamegyek dolgozni.

***

Persze jol sejtettem ! Nagyon ki volt akadva, mikor elmeséltem neki miujság.. de Hál' Istennek megértette, mikor elmondtam neki, hogy azért csinálom, hogy minél többet felejtsek..
No meg persze.. màr hiànyzik nekem is egy kiados kis ..........

Miután El elment elkezdtem összecsomagolni.. Larry cuccait is összeszedtem.. meg magamat is szalon képessé varázsoltam.. valamennyire.
Szerencsére most fel engedték velem Larryt a repülöre, ugyhogy nem kellett azon is izgulnom, hogy valami baja esik..
Felszállás után a drága kis kutyuskám ( aki már nem is olyan kicsi.. hisz már majdnem egy éves ) nagy nehezen az ölembe helyezkedett és szunyokálni kezdett.. ugy döntöttem, hogy nekem se árt egy kis pihenés.

***

Reggel frissen keltem, ugyhogy már alig birtam magammal..
Nagyon izgultam, hogy milyen lesz megint "vissza térni" a régi életemhez..
Paul nagyon boldogan fogadott.. vigyorogva ölelt meg és veregetett hátba.
- Kedveztem neked Lou.. ma csak táncolnod kell ! - mosolygott rám szeretetteljesen. Én csak bolintottam majd az öltözömbe siettem.. gyorsan átöltöztem és indultam is a kuncsaftomhoz táncolni.

***

Már este fele járt az idö.. Paulnak meséltem, hogy mi volt velem a mult 6 honapban.. ö is megértett.. látszolag ö is dühös volt Harryre.
Be kell vallanom, hogy nekem Paul nem olyan, mint egy fönök.. ö a barátom.. ha olyan van, tudom, hogy rá és Eleanorra számithatok !
Nagyban beszélgettünk, mikor kivàgodott a bár ajtaja..
Paul hirtelen pattant fel mellölem, majd a személy elé állt..
- Jobb lenne ha most elmennél.. itt nem kivánatos személy vagy ! - mondta neki mérgesen.
- De muszály beszélnem vele ! - válaszolta Ö is türelmetlenül, majd közelitenj kezdett felém....

Nincsenek megjegyzések: