2014. március 12., szerda

THE END!

Sziasztok!

Elég ideges vagyok, ugyanis a Blogger nem rakta fel a 16. Rész-t.. legalábbis most nincs fent. Rettentően röstellem, de már nem tudom újra írni (eltűnt amit írtam.. csak egy része van meg a 16. Rész - nek). Úgy gondolom, hogy a 15. Rész is elég jó befejezés lett.. onnantól pedig a szokásos.. "boldogan élnek, míg meg nem hallnak". Tettem volna még bele egy kis csavart de nem vagyok olyan lelkiállapotban, hogy meg tudjam írni.. meg nem is nagyon láttam, hogy érdekel titeket, csak az elejénél.. bár rettentően köszönöm a sok megjelenítést meg hálás vagyok azoknak, akik rendszeresen jelezték hogy élnek ;) 
A 16 Rész elején leírtam, hogy szeretnék egy új blogot tőletek függően.. de már nem hiszem, hogy akarnék. Legalábbis MOST nem! Ha esetleg szeretnétek, hogy elkezdjek egy másik sztorit nyugodtan írjatok :) Előre szólok, hogy úgy gondolkodjatok ezen, hogy max. havonta tudom hozni a részt a szüleim miatt.....

U.I.: köszönöm szépen Szőke Herceg Piros Lovon-nak a díjat :) és Pakkör (Boo Rambó) te ne könyörögj itt, hogy legyen új blog ;) tudom, mit szeretnél :D 

Előre is köszönöm azoknak akik írnak, hogy támogatnak :)

Ég veletek! <3:3
Imádtalak titeket! :))<3

Nincsenek megjegyzések: