2013. október 10., csütörtök

6. Rész

Áhww...
Annyira de annyira örülök a több mint 940 megnyitásnak.. :D
Remélem azért tetszik is amit írok.. :))
Viszont nagyon örülnék ha írnátok komit.. leírnátok a véleményeteket..
Majd megpróbálom megcsinálni, hogy tudjatok névtelenül is írni..
Annyira boldog vagyok!! :D
Nagyon köszönöm az 5 rendszeres olvasót.. :D
Remélem számíthatok rátok a komizásban.. :D
Na de nem húzom az időtöket.. :D
Meghoztam a kövi részt.. 
Ez most nem lett annyira eseménydús..
de azért remélem, hogy tetszeni fog !! :D

                                                                                       U.I: Nagyon köszönöm Pakkörnek, hogy                                                                                               "terjesztette" a blogomat.. :D  És Páncél                                                                Briginek a kritikát !! :D Ez lenne a kritika :D

                                                                              Wattacukor*


*Harry*

Reggel arra keltem, hogy Louis mocorog a karom alatt. Ahogy mocorgott éreztem az illatát. Annyira jó volt.. semmi nem tudta volna elrontani a kedvem. Kivéve az, hogy Louis kimászott a karjaim közül. De megragadtam a derekát és visszahúztam magamhoz.
"Nemár... be fogok pisilni.."- röhögött.
"De utána gyere vissza!!"- súgtam a fülébe. Válaszul egy puszit nyomott az arcomra és kiszaladt a fürdőbe. Én visszacsuktam a szememet és vártam. Hallottam, hogy recseg a padló ugyhogy nem ijedtem meg mikor Louis rám ugrott. De a fájdalomtól összehúzódzkodtam.
"Louis.... olyan helyre ugrottál ahova nem kellett volna"-nyögtem. 
"Jajj bocsánat!! Adjak rá gyógypuszit ??- húzta perverz mosolyra a száját. 
"Igen ! Mert megérdemlem.."- nevettem. 
Louis hirtelen lejjebb húzta a takarót és mivel nem volt rajtam ruha.. kapott a lehetőségen és nyomott a farkam végére egy puszit. Ez olyan váratlanul ért hogy nyögtem egyet és éreztem, hogy keményedik kicsi Harry.
"Louis.. ha ezt tovább folytatod.."
"Akkor mi lesz??"- kérdezte kekeckedve Louis.
"Majd meglátod !!"
"Óóóh... nagyon kíváncsi vagyok!!"-vigyorgott és folytatta amit elkezdett. Csak most már nem csak puszit adott hanem végig nyalta a férfiasságom teljes hosszát. Én válaszul nyögtem egyet. De a büntetést nem felejtettem el!!
"A harc hát legyen harc !!"- kiabáltam nevetve. Louis fölé kerekedtem és elkezdtem csókolgatni. Mindenhova adtam egy egy nyálas puszit.. Louis vonaglott alattam. Láttam a bokszerén, hogy nála is elég szűkös a helyzet így fogtam magam és hirtelen lerántottam róla az utolsó ruhadarabot. Louis arcát fürkésztem.. olyan bájos volt ahogy élvezete jeléül egyet.. egyet nyögött. Zene volt füleimnek mikor a nevemet kiabálta. De a büntetés nem maradt el! Még mielőtt elélvezhetett volna abbahagytam amit csináltam.. felkaptam egy tiszta bokszert és leszaladtam a konyhába. Hallottam, hogy Louis kiabál valamit de nem nagyon értettem, hogy mit. Bár Louis-nál voltunk mindent megtaláltam, amit kerestem a rántottához, mert hasonlított a konyhája az enyémhez. 
Miközben sürögtem forogtam a pult és tűzhely előtt.. csöngettek. 
"Kinyitom!"-kiabáltam Louis-nak. Gyorsan elzártam a rántotta alatt a tüzet és az ajtóhoz szaladtam, hogy kinyithassam. Az ajtóból egy barna hajú, barna szemű lány mosolygott rám.
"Szia! Eleanor Calder vagyok."- nyújtotta kedvesen felém a kezét.
"Szia! Harry Styles!"- vigyorogtam vissza rá és kezet fogtunk. Beljebb tessékeltem és szóltam Louisnak, hogy itt van Eleanor.
"Csináljak neked is rántottát? Most fogunk reggelizni."- kérdeztem tőle.
"Igazából.. én most reggeliztem.. csak gondoltam megkérdezem Louis-tól, hogy hogy van.. mert hallottam a balesetéről. De azért köszönöm!"-magyarázta.
Louis ahhoz képest, hogy fáj a lába.. elég gyorsan rohant le a lépcsőről. 
"El!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"- ölelte meg szélsebesen Eleanort-"....olyan régen láttalak"-szorongatta.
"Ha megfojtasz többet nem is fogsz látni"- nyögte röhögve a lány.
"Ja.. bocsi!"- ugrott el tőle nevetve Louis.
Míg ők beszélgettek én gyorsan megterítettem és facsartam egy kancsóba narancslevet. Oda nyújtottam Louis-nak a tányérját meg a poharát majd leültem Lou mellé enni. Eleanor odahajolt Louis füléhez és ha jól hallottam meg kérdezte, hogy mióta hozza fel a lakásába a futó kalandjait. Louis köpni nyelni nem tudott.. majdnem meg fulladt az ennivalójába.
"Azért annyira nem meglepő ez a kérdés!"- mondtam nevetve.
"Jaa.. bocsi.. csak nem nagyon értem Louist"-fordult felém a lány. Őszintén szólva én is kíváncsi voltam, hogy mit fog mondani Lou. Miután kiköhögte magát oda fordult El-hez és mesélni kezdett.
"Tudod..-kezdte- ez nem egy futó kaland. Nagyon megkedveltem Harry-t. Ilyen fiút akartam magam mellé mindig. Mellette biztonságban érzem magam. Ő mentett meg szerdán attól, hogy ne verjenek agyon. Nagyon szeretem!"
Oda hajolt hozzám és szorosan megölelt. A fejemben az utolsó mondata visszhangzott. Szeret engem!!!! Egy hatalmas vigyor terült szét az arcomon, amit a szerelmem nem nagyon értett. 
"Szeretsz??"-kérdeztem kis idő múlva Lou-tól. 
"Mindennél jobban!"- csókolt meg. Belepirultam a csókunkba.. de ennél szenvedélyesebb csókot még soha nem kaptam. Eleanor közben ujjongva tapsolt.
"Végre!! Végre!! Az én egyetlen Louis-om megtalálta az igazit!!"-sikította röhögve és tapsolva. 
"Én is szeretlek!!"-suttogtam rekedten a fülébe. El egy hirtelen mozdulattal úgy nekünk ugrott, hogy a földre estünk. Röhögve fetrengtünk a konyhában. Ekkor eszembe jutott... 'ki Eleanor Louis-nak?'.
Gondolkozásomból Lou "ébresztett"-fel.
"Min gondolkozol ennyire?"- kérdezte kíváncsiságtól csillógo szemekkel.
"Nem tudom, hogy neked ki Eleanor."-válaszoltam. El, mikor ezt meghallotta felpattan a földről és felrohant az emeletre. Röhögve szaladt vissza hozzánk.
"Úgy látom.. este nagyon jól éreztétek magatokat!-nevetett-Tessék Harry.. itt egy kép"-adott a kezembe egy képet. 
"A középiskolában osztálytársak voltunk és az egyik osztálykiránduláson barátkozni kezdtünk egymással - mesélte Louis a képet szemlélve - nagyon megszerettük egymást, de csak mint BARÁTOK. Mindig együtt lógtunk.. segítettünk egymásnak mikor bajban voltunk vagy szomorúak voltunk. Imádtunk együtt szórakozni! De kijártuk a sulit.. és már nem tudtuk annyira tartani a kapcsolatot. De így is ha szükségünk van a másikra.. felhívjuk.. és ott is lesz !"
"Tehát akkor ti még mindig legjobb barátok vagytok ??"-kérdeztem.
"Ahha"-mosolygott Eleanor.. majd megölelte Louist. Egy rövidebb csend állt be, de Louis gyorsan félbe is szakította.
"Mit szólnátok, ha elmennénk... ömm... mondjuk... strandra ??!!"- sipákolta boldogan.
"Én nem tudok veletek menni.. mert dolgom van. De ti nyugodtan menjetek !"- mondta Eleanor.
"Én benne vagyok !!"- szorongattam meg Louist. Tetszenek az ilyen ötletei. El egyszer csak felpattan a helyéről.. nyom két-két puszit Lou meg az én arcomra.. elköszönt és kiszaladt az ajtón.
"Ebbe meg mi ütött?"- kérdezte meglepődötten Louis. 
"Ha jól láttam meg nézte az óráját."- húztam meg unottan a vállamat. Felálltam.. összeszedtem a tányérokat és gyorsan elmosogattam. Lou addig összepakolta a strandolós cuccunkat és le hozta őket a nappaliban. 
"Mit szólnál.... haaaa...."- nézett rám boldogan Louis.. de nem fejezte be a mondatát.
"Ha??"-kérdeztem.
"Ha meghívnák Liamat, Niallt és Zaynt is a strandra ??"
"Hogy jutott ez az eszedbe ??"- nevettem.
"Hát.. szeretném őket megismerni. A te haverjaid az én haverjaim is."- kacsintott rám.
"Nekem jó.. meghívhatjuk őket !"
"De jó.. de jó.. de jó..- kiabálta ugrándozva a szerelmem- de.. akkor fel kéne őket hívnod ! Nem gondolod ??!!"- forgatta meg a szemeit. Gondolom ezt azért csinálta, mert észrevette, hogy én csak vigyorogva állok és nézem ahogy ő ordibál.
"Jaaaa... de! Jó ötlet."- vettem elő a telefonomat. Bepötyögtem Zayn számát és meghívtam őket. Pont jókor hívtam, mert mellette volt a másik 2 lökött is. Ujjongva igent mondtak és lerakták a telefont.
"Meghívás lerendezve!"-mosolyogtam Louisra. Válaszul elém állt és megcsókolt. Benyúlt a pólóm alá és cirógatni kezdett. Ahogy hozzám ért kirázott a hideg. Nagyon beindultam tőle. El felejtve, hogy mit is akartunk ledöntöttem a kanapéra és felé másztam. Gyengéden szívogatni kezdtem a nyakát. Épp a pólóját akartam lehúzni, de csengettek. Gyorsan lepattantam Louisról és az ajtóhoz rohantam. A 3 idióta haverom állt az ajtóba.. de az arcuk kicsit fura volt.
"Ömm.. megzavartunk valamit ??"- kérdezte félénken Liam.
"Dehogy! Miből gondoljátok??"- válaszoltam rögtön. 
"Hát.. például a kócos hajadról.. a dudorodó gatyádról. Meg a kanapén fekvő és röhögő félig levetkőztetett Louisról. Amúgy szia Louis !!"- nevetett Niall.
"Sziasztok!!"- szólt vissza Louis.
"Hát ami azt illetti..."- kezdtem magyarázkodni.
"Szerintem inkább ne részletezd mit akartatok vagy mit csináltatok."- vágott közbe Zayn. Én kínomban csak röhögni tudtam. Gyorsan betessékeltem a már röhögéstől fuldokló fiúkat és leültettem őket Louis mellé a kanapéra.
"Amúgy Harry. Van egy rossz hírünk."- mondta nevetve Zayn.
"Ha rossz hír miért nevetsz rajta??"- kérdeztem meglepődve. Kicsit izgultam mit fog mondani. 
"Elhagytuk a lakáskulcsunkat. Vagyis... az enyémet hoztuk magunkkal a többit meg bent hagytuk a lakásban... és az enyémet valahol elhagytuk. Ugyhogy most azok a cuccok vannak rajtunk amiket a múlthéten hagytunk Taylor-nál."- folytatta Liam. A Taylor nevet meghallva rosszul lettem. Ezen a 2 napon végre teljesen elfelejtettem.. most meg.. elegem van már belőle !!
"Akkor ma estére itt maradhattok ha gondoljátok."- mondta együtt érzően Louis. A fiúk beleegyeztek és felmentek Louissal megnézni az ideiglenes szobájukat. 
Mikor már valamennyire megnyugodtam én is felmentem a fiúkhoz.Hirtelen nem tudtam melyik vendégszobába menjek, de a röhögés és az ordítozás elvezetett a megfelelő szobába. A fiúk épp párna-csatáztak. Zayn felém fordult és hozzám vágott egy párnát. Nem sokkal később már egymáson fekve.. hulla fáradtan röhögtünk.
"Én megyek lezuhanyzok."- állt fel Louis és ki ment. 

*Louis*

Nagyon jól éreztem magam a fiúkkal. Annyira jó fejek. Most már én is a haverjaimnak tudhatom őket. De a párnacsata közben nagyon kifáradtunk. Mivel a fiúk nem mozdultak úgy döntöttem, hogy elmegyek zuhanyozni. Gyorsan lekapkodtam a ruháimat és beálltam a zuhanyfülkébe. Olyan szerencsésnek éreztem magamat. Kb 10 perc múlva végeztem a fürdéssel. Gyorsan felkaptam a pizsamámat és visszaindultam a fiúkhoz.
Csodálkoztam, hogy nem nevetgélnek a fiúk.. ugyhogy benéztem a kulcsjukon.. alig bírtam ki, hogy ne röhögjem el magam. Harry az ágy szélén török ülésben ült.. előtte szintén az ágyon Zayn és Liam beszél Harryhez.. és Harry haján Niall fodrászosat játszik és csavargatja. Épp beakartam nyitni hozzájuk.. de meghallottam egy kérdést:
"Tetszik valaki Harry??"
Ezt Niall kérdezte Harrytől. Furcsa volt, hogy ezt kérdezte Niall.. hisz látta, hogy velem van Harry.. akkor miért ne tetszenék neki. Halkan benyitottam a szobába és megálltam az ajtóban. Senki nem vett észre ugyhogy maradtam és vártam a választ.
"Nem!"- mondta Harry. Egy világ tört össze bennem. Azt hittem, hogy ott helyben esek össze. De erőt vettem magamon kimentem a szobából és átrohantam az enyémbe. Az ajtót magam után hangosan becsaptam. Nem tudom ki hallotta meg.. de ebben a pillanatban nem is érdekelt. Bevágódtam az ágyba.. és álomba sírtam magam.
.....

Nincsenek megjegyzések: